Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

W najnowszą grę o przetrwaniu zagramy wcześniej. W udanych testach Nightingale wzięło udział 48 tys. graczy na Steam
Gracze pecetowi wciąż odczuwają głód sieciowych survivali. Dobrze pokazuje to sukces dema Nightingale, czyli produkcji, nad którą pracują weterani studia BioWare.

Demo przybrało formę otwartych testów, mających sprawdzić czy serwery są przygotowane na premierę. Gracze mogli przetestować ten sposób grę przez dwa dni – od 2 do 4 lutego. W tym czasie z tej okazji skorzystało 44 tys. osób.

Testy musiały przebiec bardzo dobrze, gdyż autorzy zdecydowali się przyśpieszyć premierę, dzięki czemu Nightingale zadebiutuje na rynku 20 lutego, czyli dwa dni wcześniej niż początkowo planowano.

Gra zmierza tylko na PC i sprzedawana będzie w Steam Early Access (jak również w Epic Games Store). Autorzy planują, że wczesny dostęp potrwa 9-12 miesięcy. Zastrzegają jednak, że okres ten może ulec wydłużeniu, jeśli okaże się to konieczne aby zagwarantować odpowiednią jakość wersji 1.0.

Przypomnijmy, że Nightingale zaoferuje klimaty łączące steampunk z elementami fantasy. Podczas zabawy gracze zajmą się budową baz oraz wyprawami poza nie w poszukiwaniu surowców. Gra ma położyć duży nacisk na walkę i fabułę. Choć zaprojektowano ją głównie z myślą o trybie kooperacyjnym, to nie zabraknie także opcji samotnej zabawy.

Popularność dema dobrze wróży grze na przyszłość. Ciekawe jest, że liczby te osiągnięto pomimo wielkich styczniowych sukcesów survivalowych Palworld i Enshrouded. Pokazuje to, że rynek wciąż nie nasycił się produkcjami z tego gatunku. Te dwa przeboje nie są zresztą jedynymi popularnymi tytułami z tej kategorii. Dobre wyniki aktywności nadal wykręcają starsze pozycje, takie jak Rust, Sons Of The Forest, Valheim, Conan Exiles czy ARK: Survival Evolved.

W przypadku innych sieciowych gatunków często mamy sytuację, w której dwie-trzy produkcje dominują tak bardzo, że na rynku nie zostaje wystarczająco dużo miejsca na inne gry tego typu. Tak właśnie jest np. w przypadku battle royale i MOBA. Sieciowe survivale są jednak inne i bardziej przypominają klasyczne multiplayerowe FPS-y, w przypadku których wiele różnych projektów jest w stanie równolegle odnosić sukcesy kasowe.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2024-02-07 13:43:59
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow